Heeft u nog vragen? Hieronder staan een aantal vragen met antwoorden. Heeft u nog een vraag die er niet tussen staat? Stel ze gerust aan info@valkvoorthuis.nl of bel naar 071 - 561 04 59.
Bestellingen en betalingen
- Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatst u via onze bestelpagina: www.valkvoorthuis.nl/bestellen. Kies uw box en volg het bestelproces. Uw bestelling is afgerond als u de bestelling heeft betaald. - Wanneer heb ik besteld?
Uw bestelling wordt bevestigd als u binnen een uur de betaling heeft voldaan. Wanneer deze niet is betaald is binnen een uur vervalt de bestelling. Wanneer u na een uur toch een Valk Voor Thuis-box wilt bestellen, dient u opnieuw een bestelling te plaatsen. - Hoe annuleer ik een bestelling?
Uw kunt uw bestellingen annuleren tot 48 uur voor de dag van levering. U dient hiervoor uw rekeningnummer en reserveringsnummer te mailen naar info@valkvoorthuis.nl - Hoe kan ik een zakelijke bestelling doen?
Een zakelijke bestelling of een bestelling voor een grote(re) groep kunt u maken door te mailen naar info@valkvoorthuis.nl
wij verzorgen een passend voorstel. - Welke betaalwijzen zijn mogelijk?
Het is mogelijk om de box te betalen middels iDEAL, American Express, Mastercard, VISA, Bancontact, PayPal, Apple Pay en met een Valk Cadeaucard.
Wijzigingen
- Waar geef ik een adreswijziging of andere wijziging door?
U kunt uw bezorgadres wijzingen door te mailen naar: info@valkvoorthuis.nl. Overige wijzigingen omtrent de bezorging of productie van uw bestelling, mailt u naar hetzelfde adres.
Bezorging
- Wat zijn de bezorgtijden en bezorgdagen in Nederland?
De boxen worden bezorgd tussen 08.00 uur ’s ochtends en 18.00 uur ’s avonds op vrijdagen en zaterdagen. U ontvangt één dag voor de bezorging een track & trace code van onze leverancier Vers & Fijn. Via de link in de mail kunt u de bestelling vanaf 08:00 in de ochtend op de dag van bezorging volgen.
- Bezorgen jullie ook in België?
We bezorgen op dit moment niet in België of Duitsland, enkel in Nederland (exclusief de Waddeneilanden).
- Waar in Nederland bezorgt Valk Voor Thuis?
We bezorgen in heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.
Inhoud boxen
- Hoe lang kan ik mijn box bewaren na ontvangst?
Wij raden u aan om de box de dag na ontvangst te nuttigen, mits de box bij aankomst meteen in de koeling is gezet. - Ik mis producten/gerechten in mijn box. Wat moet ik doen?
Als u producten of gerechten mist in de box, dan kunt u contact opnemen met ons productieteam door te mailen naar onze supportafdeling info@valkvoorthuis.nl. - Kan ik mijn dieetwensen aangeven?
De boxen zijn voorzien met een handleiding met volledige allergenenaanduiding per gerecht. Mocht u een uitzonderlijk verzoek met betrekking tot dieetwensen kunt u contact opnemen met info@valkvoorthuis.nl. In overleg kan er dan gekeken worden naar een passende oplossing. - Wie is verantwoordelijk voor de kwaliteit van mijn eten?
Onze boxen worden samengesteld door de Valk Versmarkt in Voorschoten. - Wie is verantwoordelijk voor de bezorging?
De boxen worden bezorgt door Vers & Fijn. Bij eventuele vragen kunt u contact opnemen met info@valkvoorthuis.nl