Direct naar de contentDirect naar de footer

Veelgestelde vragen

Heeft u nog vragen? Hieronder staan een aantal vragen met antwoorden. Heeft u nog een vraag die er niet tussen staat? Stel ze gerust aan support@valkvoorthuis.nl.

Bestellingen en betalingen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Een bestelling plaatst u via onze bestelpagina: https://www.valkvoorthuis.nl/bestellen/. Kies uw box en volg het bestelproces. Uw bestelling is afgerond als u de bestelling heeft betaald.

  • Wanneer heb ik besteld?
    Uw bestelling is bevestigd als u binnen een uur de kosten heeft voldaan. Na een uur vervalt de bestelling, wanneer deze niet is betaald. Wanneer u na een uur toch een Valk Voor Thuis-box wilt bestellen, dient u opnieuw een bestelling te plaatsen.
  • Hoe annuleer ik een bestelling?
    Uw kunt uw bestellingen annuleren tot 48 uur voor de dag van levering. U dient hiervoor uw rekeningnummer en reserveringsnummer te mailen naar support@valkvoorthuis.nl
  • Hoe kan ik een zakelijke bestelling doen?
    Een zakelijke bestelling of een bestelling voor een grote(re) groep kunt u maken door te mailen naar onze supportafdeling via support@valkvoorthuis.nl
    wij verzorgen een passend voorstel.

  • Welke betaalwijzen zijn mogelijk?
    Het is mogelijk om de box te betalen middels iDeal, American Express, Mastercard, VISA, Bancontact, PayPal, Apple Pay en met uw Valk Cadeaucard.

Wijzigingen

  • Waar geef ik een adreswijziging door of een andere wijziging?
    U kunt uw bezorgadres wijzingen bij onze leverancier Vers & Fijn via het volgende e-mailadres: klantenservice@versenfijn.nl. Overige wijzigingen omtrent de bezorging van uw bestelling, mailt u naar hetzelfde adres. Heeft u vragen over de productie van de boxen? Dan kunt u mailen naar productie@valkvoorthuis.nl.

Bezorging

  • Wat zijn de bezorgtijden en bezorgdagen Nederland?
    De boxen worden bezorgd tussen 08.00 uur ’s ochtends en 18.00 uur ’s avonds op vrijdagen en zaterdagen. U ontvangt één dag voor de bezorging een track & trace code van onze leverancier Vers & Fijn. Via de link in de mail kunt u de bestelling vanaf 08:00 in de ochtend op de dag van bezorging volgen.
  • Wat zijn de bezorgtijden en bezorgdagen België?
    De boxen worden bezorgd tussen 08.00 uur ’s ochtends en 18.00 uur ’s avonds op vrijdagen. U ontvangt één dag voor de bezorging een track & trace code van onze leverancier Vers & Fijn. Via de link in de mail kunt u de bestelling vanaf 08:00 in de ochtend op de dag van bezorging volgen.
  • Waar in Nederland en België bezorgt Vers & Fijn?
    Onze leverancier Vers & Fijn bezorgt door heel België en Nederland.

  • Waarom is de brunchbox voor Belgische gasten duurder?
    Bezorgen in België vanuit Nederland is duurder dan bezorgen in Nederland.

  • De box is nog niet bezorgd op de afgesproken tijd, wat moet ik doen?
    Bij problemen met de levering kunt u contact opnemen met onze leverancier Vers & Fijn. Zij zijn bereikbaar via: klantenservice@versenfijn.nl en 030-227 04 38.

  • Wat is Vers & Fijn?
    Vers & Fijn is een logistieke dienstverlener gespecialiseerd in zesdaagse fijnmazige-geconditioneerde distributie op basis van dag A ophalen en dag B leveren in heel Nederland. Daarnaast vervoert Vers & Fijn uw producten met veel aandacht. De dienstverlener kan op elke dag op elk adres duurzaam bezorgen in Nederland met behulp van de nieuwste technologieën.

Inhoud boxen

  • Hoe lang kan ik mijn box bewaren na ontvangst?
    Wij raden u aan om de box de dag na ontvangst te nuttigen, mits de box bij aankomst meteen in de koeling is gezet.

  • Ik mis producten/gerechten in mijn box. Wat moet ik doen?
    Als u producten of gerechten mist in de box, dan kunt u contact opnemen met ons productieteam door te mailen naar onze supportafdeling support@valkvoorthuis.nl.

  • Kan ik mijn dieetwensen aangeven?
    De boxen zijn voorzien met een handleiding met volledige allergenenaanduidingen per gerecht. Mocht u een uitzonderlijk verzoek met betrekking tot dieetwensen kunt u contact opnemen met productie@valkvoorthuis.nl. In overleg kan er dan gekeken worden naar een passende oplossing.

  • Is er een speciale box voor kinderen?
    Er zijn nog een aantal producten in de pijpleiding, waaronder een kinderbox. Volgt u de nieuwsbrieven om op de hoogte te blijven van onze nieuwe producten.

  • Wie is verantwoordelijk voor de kwaliteit van mijn eten?
    Onze boxen worden samengesteld door de Valk Versmarkt in Voorschoten.

  • Wie is verantwoordelijk voor de bezorging?
    De boxen worden bezorgt door Vers & Fijn. Bij eventuele vragen kunt u contact opnemen met klantenservice@versenfijn.nl