Direct naar de contentDirect naar de footer

Veelgestelde vragen

Heeft u nog vragen? Hieronder staan een aantal vragen met antwoorden. Heeft u nog een vraag die er niet tussen staat? Stel ze gerust aan info@valkvoorthuis.nl of bel naar 071 - 561 04 59.

Bestellingen en betalingen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
    Een bestelling plaatst u via onze bestelpagina: www.valkvoorthuis.nl/bestellen. Kies uw box en volg het bestelproces. Uw bestelling is afgerond als u de bestelling heeft betaald.

  • Wanneer heb ik besteld?
    Uw bestelling wordt bevestigd als u binnen een uur de betaling heeft voldaan. Wanneer deze niet is betaald is binnen een uur vervalt de bestelling. Wanneer u na een uur toch een Valk Voor Thuis-box wilt bestellen, dient u opnieuw een bestelling te plaatsen.
  • Hoe annuleer ik een bestelling?
    Uw kunt uw bestellingen annuleren tot 48 uur voor de dag van levering. U dient hiervoor uw rekeningnummer en reserveringsnummer te mailen naar info@valkvoorthuis.nl
  • Hoe kan ik een zakelijke bestelling doen?
    Een zakelijke bestelling of een bestelling voor een grote(re) groep kunt u maken door te mailen naar info@valkvoorthuis.nl
    wij verzorgen een passend voorstel.

  • Welke betaalwijzen zijn mogelijk?
    Het is mogelijk om de box te betalen middels iDEAL, American Express, Mastercard, VISA, Bancontact, PayPal, Apple Pay en met een Valk Cadeaucard.

Wijzigingen

  • Waar geef ik een adreswijziging of andere wijziging door?
    U kunt uw bezorgadres wijzingen door te mailen naar: info@valkvoorthuis.nl. Overige wijzigingen omtrent de bezorging of productie van uw bestelling, mailt u naar hetzelfde adres.

Bezorging

  • Wat zijn de bezorgtijden en bezorgdagen in Nederland?
    De boxen worden bezorgd tussen 08.00 uur ’s ochtends en 18.00 uur ’s avonds op vrijdagen en zaterdagen. U ontvangt één dag voor de bezorging een track & trace code van onze leverancier Vers & Fijn. Via de link in de mail kunt u de bestelling vanaf 08:00 in de ochtend op de dag van bezorging volgen.
  • Bezorgen jullie ook in België?
    We bezorgen op dit moment niet in België of Duitsland, enkel in Nederland (exclusief de Waddeneilanden).
  • Waar in Nederland bezorgt Valk Voor Thuis?
    We bezorgen in heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden.

Inhoud boxen

  • Hoe lang kan ik mijn box bewaren na ontvangst?
    Wij raden u aan om de box de dag na ontvangst te nuttigen, mits de box bij aankomst meteen in de koeling is gezet.

  • Ik mis producten/gerechten in mijn box. Wat moet ik doen?
    Als u producten of gerechten mist in de box, dan kunt u contact opnemen met ons productieteam door te mailen naar onze supportafdeling info@valkvoorthuis.nl.

  • Kan ik mijn dieetwensen aangeven?
    De boxen zijn voorzien met een handleiding met volledige allergenenaanduiding per gerecht. Mocht u een uitzonderlijk verzoek met betrekking tot dieetwensen kunt u contact opnemen met info@valkvoorthuis.nl. In overleg kan er dan gekeken worden naar een passende oplossing.

  • Wie is verantwoordelijk voor de kwaliteit van mijn eten?
    Onze boxen worden samengesteld door de Valk Versmarkt in Voorschoten.

  • Wie is verantwoordelijk voor de bezorging?
    De boxen worden bezorgt door Vers & Fijn. Bij eventuele vragen kunt u contact opnemen met info@valkvoorthuis.nl