Klantenservice

Veelgestelde vragen
Welkom op onze FAQ pagina. Hier vindt u antwoord op de meeste vragen.

Kom je er niet uit, neem gerust contact met ons op:

Per mail: info@valkvoorthuis.nl
Telefonisch: 071 - 561 04 59
Verzendingen en leveringen

Waar leveren jullie allemaal?

Wij leveren bij alle postcodes door heel Nederland inclusief de Waddeneilanden. Ook leveren wij in Duitsland en België.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Voor de bezorging van onze producten werken wij samen met PostNL. Alle pakketten worden iedere werkdag om 16:00 bij ons opgehaald door PostNL. Vervolgens gaat uw pakket naar een distributiecentrum van PostNL.

Zodra uw pakket is ingepakt ontvangt u direct een Track-&-Trace code om het pakket te volgen.

Verzending naar België en Duitsland is ook mogelijk, hier worden wel extra kosten voor gerekend.

Besteld op:   Doorgaans geleverd op:
Maandag voor 15:30 Dinsdag
Dinsdag voor 15:30 Woensdag
Woensdag voor 15:30 Donderdag
Donderdag voor 15:30 Vrijdag
Vrijdag voor 15:30 Zaterdag
Zaterdag   Dinsdag
Zondag   Dinsdag

NB: Bovenstaande tabel kan afwijken door drukte bij PostNL, helaas hebben wij hier geen invloed op.

Bezorgen jullie altijd de volgende dag?

Ongeveer 99% van de bestellingen die vóór 15:30 uur zijn geplaatst worden de volgende dag bezorgd (excl. zondag en maandag). Wij zijn echter afhankelijk van derden. Sommige producten zoals meubels hebben een wat langere levertijd, wanneer dit het geval is zal dat aangegeven staan op de productpagina.

Bestellingen naar België worden doorgaans ook de volgende dag bezorgd. Bestellingen naar Duitsland doen er gemiddeld 5 dagen over.

Wat zijn de bezorgkosten?

De verzending is gratis binnen Nederland en België bij bestellingen boven de €100,- en boven de €125,- bij verzending naar Duitsland.
Lager dan dit bedrag rekenen wij €5,95 verzendkosten binnen Nederland en €7,95 buiten Nederland.

Is de zending verzekerd?

Ja, de zending is 100% verzekerd. Zo kunnen wij ook een 100% tevredenheidsgarantie waarborgen..

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Voor de bezorging kunt u kiezen uit verschillende mogelijkheden:
• Thuis bezorgen via PostNL
• Op een door u gewenst adres laten bezorgen door PostNL
• Op één van de PostNL-afhaalpunten laten bezorgen.
• Afhalen in winkel Voorschoten

U ontvangt uitgebreide tracking-informatie over het tijdsblok van de levering.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Als u tijdig van tevoren weet dat u niet thuis zal zijn bij de geplande bezorging, kunt u het afleveradres of bezorgdatum aanpassen via uw Track & Trace code. Anders neemt de bezorger uw pakket mee naar een PostNL-punt waar u het later kunt ophalen. Op uw Track & Trace code vindt u de meest actuele locatie van het pakket.

Is het mogelijk mijn bestelling af te halen?

Jazeker! En als u onder €100,- wilt bestellen, betaalt u bij afhalen natuurlijk ook geen bezorgkosten van €7,95.

U kunt uw bestelling afhalen bij onze Valk Versmarkt op de Veurseweg 214, 2252AH in Voorschoten.

Maandag t/m vrijdag tussen 11:00 uur en 18:00 uur bent u van harte welkom in de Versmarkt.

Als u wilt afhalen vult u alsnog uw bezorgadres in, deze hebben wij nodig voor onze factuur. Daarna kiest u bij verzendmethodes voor de optie afhalen. 

Let wel dat uw bestelling bevroren is wanneer u online bestelt. U kunt ook onze mooie Versmarkt bezoeken en daar veel van onze producten vers uitzoeken.

Moet ik mij identificeren bij het bezorgen?

Sinds juli 2021 is de nieuwe Alchoholwet ingetreden. Hierdoor zijn wij verplicht in zowel het aankoopproces als de bezorging de leeftijdsgrens te controleren. Via onze externe bezorgpartners wordt een geldig indentificatiebewijs gevraagd bij de bezorging van onze producten. 1U kunt ons document 'geborgde werkwijze' opvragen via info@valkwijn.nl en vinden op onze website.

Hoe wordt de bestelling verpakt?

We hebben een unieke doos ontwikkeld waarin de wijnen de reis naar je voordeur veilig zullen afleggen. FSC Gecerfiticeerd karton speciaal ontwikkeld voor het verzenden van flessen.

Help mijn bestelling is vertraagd; wat nu?

In de meeste gevallen levert PostNL op tijd. Het kan met hoge uitzondering toch eens voorkomen dat je pakketje toch vertraging oploopt.

Hou je track en trace van PostNL in de gaten om je bestelling te volgen.

Maakt u zich toch zorgen dat er iets niet goed gaat? Neem dan contact met ons op. Dat kan via email op info@valkvoorthuis.nl of telefonisch op +31 (0)71-561 04 59.

Bestellen en Betalen
Op onze betaalpagina werken we samen met Adyen, een Nederlands bedrijf dat uw gegevens en betaling veilig verwerkt.

Waar kan ik de kortingscode van de Nieuwsbrief gebruiken?

Heeft u een mooie kortingscode gekregen van ons of via onze Chef's Nieuwsbrief? Dan kunt u deze invoeren onderaan uw winkelwagentje.

Onder de producten in uw winkelwagen staat het kopje 'Pas kortingscode toe'.

Daar kunt u de kortingscode invoeren en dan zal u de korting direct terugzien in uw winkelwagentje.

Er staat BTW op de factuur, is dit extra?

Alle producten die in België en Nederland worden verkocht zijn onderhevig aan BTW(Belasting over toegevoegde waarde). Zowel in België als Nederland geldt een lager tarief voor voedsel.

In België is dit 6% en in Nederland 9%. De BTW is al doorberekend in alle prijzen op de website en kunt u terug vinden op uw factuur. Er wordt dus niet extra voor betaald. 

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

Op dit moment bieden wij de mogelijkheid om te betalen via iDEAL, Bancontact, credit card en debit card. U kunt hier ook uw Valk Cadeaucard verzilveren.

Ideal werkt met: ING, Triodos, ASN Bank, SNS Bank, RegioBank, ABN Amro, Rabobank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbanken, Revolut, bunq en Knab.

Credit/debit card met: Visa/Mastercard en Maestro.

Overige vragen

Zijn het echte reviews van Valkvoorthuis.nl?

Jazeker. Wij hebben onze reviews niet gekocht of zelf bedacht. Wij werken samen met een onafhankelijk bedrijf Kiyoh. Zij zorgen ervoor dat reviews die u online vindt afkomstig zijn van klanten die daadwerkelijk bij ons hebben besteld.

Wij kunnen deze reviews niet aanpassen of verwijderen. Zo krijgt u een eerlijk beeld van onze service. Wilt u de ervaring van eerdere klanten lezen? Dat kan hier.

Er is iets mis met mijn bestelling

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zijn erg trots op dat we goede kwaliteit producten voor een goede prijs aanbieden.
Mocht er een keer iets niet goed zijn met een product of uw bestelling, neem dan contact met ons op via de telefoon tussen 09:00 uur en 17:00 uur of stuur ons een email:info@valkvoorthuis.nl 

Wij staan altijd klaar om het zo snel en netjes mogelijk op te lossen.

Andere vragen? Neem gerust contact met ons op:

Per mail: info@valkvoorthuis.nl
Telefonisch: 071 - 561 04 59