Klantenservice

Veelgestelde vragen
Welkom op onze FAQ-pagina. Hier vind je het antwoord op de meeste vragen.

Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op via info@valkvoorthuis.nl of bel naar 071 - 561 04 59. Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur. Wij helpen je graag verder!
Verzending en levering

Waar leveren jullie allemaal?

Wij leveren momenteel in België, Duitsland en Nederland, inclusief de Waddeneilanden.

In Nederland bezorgen wij gratis vanaf een bestedingsbedrag van €100,-. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij €5,95 aan bezorgkosten.

In België en Duitsland geldt gratis bezorging vanaf €125,-. Voor bestellingen onder dit bedrag wordt er €7,95 aan bezorgkosten in rekening gebracht.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Voor de bezorging van onze producten werken wij samen met PostNL. Alle pakketten worden iedere werkdag om 16.00 uur bij ons opgehaald door PostNL.

Vanuit ons magazijn gaat uw pakket naar een distributiecentrum van PostNL. Zodra uw pakket is ingepakt, ontvangt u direct een Track-&-Trace code om het pakket te volgen.

Besteld op:   Doorgaans geleverd op:
Maandag voor 15.30 Dinsdag
Dinsdag voor 15.30 Woensdag
Woensdag voor 15.30 Donderdag
Donderdag voor 15.30 Vrijdag
Vrijdag voor 15.30 Zaterdag
Zaterdag   Dinsdag
Zondag   Dinsdag

NB: Bovenstaande tabel kan afwijken door drukte bij PostNL. Helaas hebben wij hier geen invloed op.

Bezorgen jullie altijd de volgende dag?

Ongeveer 99% van de bestellingen die vóór 15.30 uur zijn geplaatst worden de volgende dag bezorgd. Dit m.u.v. zaterdag, zondag en maandag.

Bestellingen naar België worden doorgaans ook de volgende dag bezorgd en bestellingen naar Duitsland doen er gemiddeld twee dagen over.

Wat zijn de bezorgkosten?

In Nederland bezorgen wij gratis vanaf een bestedingsbedrag van €100,-. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij €5,95 aan bezorgkosten.

In België en Duitsland geldt gratis bezorging vanaf €125,-. Voor bestellingen onder dit bedrag wordt er €7,95 aan bezorgkosten in rekening gebracht.

Is de zending verzekerd?

Ja, de zending is 100% verzekerd. Zo kunnen wij ook een 100% tevredenheidsgarantie waarborgen.

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Voor de bezorging kan je kiezen uit verschillende mogelijkheden:

• Je kunt je pakket laten thuisbezorgen door PostNL.
• Je kunt je pakket afhalen bij een PostNL-afhaalpunt naar keuze.
• Je kunt je pakket afhalen bij onze Valk Versmarkt in Voorschoten.

Je kunt de bezorgmethode selecteren tijdens het afrekenen.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Als je van tevoren weet dat je niet thuis zult zijn bij de geplande bezorging, kun je het afleveradres of de bezorgdatum aanpassen via de Track & Trace-code.

De Track & Trace-code ontvang je van ons via e-mail. Bij geen gehoor brengt de bezorger je pakket naar een PostNL-punt bij jou in de buurt. Hier kun je het pakket ophalen wanneer jou dat uitkomt.

Is het mogelijk mijn bestelling af te halen?

Jazeker! Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor afhalen. Zodra je bestelling klaarstaat, ontvang je een e-mail en kun je je bestelling ophalen bij onze Valk Versmarkt op de Veurseweg 214, 2252 AH in Voorschoten.

De Valk Versmarkt is doordeweeks geopend van 09:00 tot 18:00 uur, op zaterdag van 08:00 tot 18:00 uur en op zondag van 12:00 tot 17:00 uur.

Mijn bestelling is vertraagd. Wat nu?

In de meeste gevallen bezorgt PostNL op tijd. Het kan echter met hoge uitzondering toch eens voorkomen dat je pakketje vertraging oploopt. Doorgaans wordt het pakket dan de volgende dag bezorgd. Houd je Track & Trace-code van PostNL goed in de gaten om je bestelling te volgen.

Heb je toch het idee dat er iets misgaat? Neem dan contact met ons op via info@valkvoorthuis.nl of bel tussen 09.00 en 17.00 uur naar 071 - 561 04 59.

Bestellen en Betalen
Op onze betaalpagina werken we samen met Adyen, een Nederlands bedrijf dat je gegevens en betaling veilig verwerkt.

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

Heb je een kortingscode ontvangen via onze nieuwsbrief? Deze kun je eenvoudig toevoegen aan je bestelling. Ga naar je winkelmandje en scrol naar beneden. Onder de producten vind je een kopje met de naam 'couponcode'.

Als je op 'coupon toevoegen' klikt, verschijnt er een tekstvak waar je de kortingscode kunt invoeren. Zodra je de code hebt ingevoerd, zie je de korting direct terug in je winkelmandje. Veel shopplezier!

Er staat BTW op de factuur. Is dit extra?

Alle producten die in Nederland, België en Duitsland worden verkocht, zijn onderhevig aan btw (belasting over de toegevoegde waarde). Voor Nederland en België is het algemene btw-tarief 21% en voor Duitsland 19%.

De btw is al inbegrepen in alle prijzen op onze website en staat duidelijk vermeld op de factuur. Je betaalt dus niet extra.

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

Op dit moment bieden wij de mogelijkheid om te betalen via iDEAL en creditcard.

iDEAL werkt met ING, Triodos, ASN Bank, SNS Bank, RegioBank, ABN Amro, Rabobank, Van Lanschot Bankiers, Handelsbanken, Revolut, bunq, Knab, Yoursaf, N26 of Nationale Nederlanden.

Voor creditcardbetalingen accepteren wij Visa, Mastercard en Maestro. Helaas is het momenteel niet mogelijk om met een Valk Cadeaucard te betalen.

Retourbeleid
Wij streven ernaar dat je volledig tevreden bent met onze producten. Mocht je toch niet tevreden zijn, dan zoeken we graag samen met jou naar een passende oplossing.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt de mogelijkheid om binnen 14 dagen na levering jouw online bestelling te retourneren, mits de verpakking ongeopend en onbeschadigd is. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Voor een verzendlabel kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@valkvoorthuis.nl.

Het is niet mogelijk de bestelling te retourneren in onze Valk Versmarkt in Voorschoten.

Wat zijn de voorwaarden om te retourneren?

Voor een snelle afhandeling van jouw retourzending, vragen we je om de bestelling ongebruikt, in de originele verpakking en in een stevige verzenddoos te retourneren.

Producten die om hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden, zoals beddengoed, worden niet retour genomen als de verpakking open is.

Waar kan ik mijn retourpakket inleveren?

Je kunt de retourzending(en) inleveren bij een PostNL-punt bij jou in de buurt.

Wanneer en hoe ontvang ik mijn geld terug?

Vanaf het moment dat wij jouw retour hebben ontvangen, betalen we binnen 14 werkdagen het aankoopbedrag terug.

Je ontvangt je geld op dezelfde manier als hoe je betaald hebt.

Overige vragen

Zijn de reviews over Valkvooorthuis.nl echt?

Jazeker! Onze reviews zijn niet gekocht of zelf verzonnen. Wij werken samen met een onafhankelijk bedrijf, genaamd Kiyoh. Zij zorgen ervoor dat de reviews die je online vindt, afkomstig zijn van klanten die daadwerkelijk bij ons hebben besteld.

Wij kunnen deze reviews niet aanpassen of verwijderen. Hierdoor krijg je een eerlijk beeld van onze service. Klik hier om de ervaringen te lezen.

Er is iets mis met mijn bestelling.

Het spijt ons te horen dat er iets is misgegaan met je bestelling. We doen ons uiterste best om bestellingen netjes af te leveren, maar helaas kan er soms toch iets misgaan. We begrijpen heel goed hoe vervelend dit kan zijn.

Neem telefonisch contact met ons op via 071 - 561 04 59 tussen 09.00 en 17.00 uur of stuur een e-mail naar info@valkvoorthuis.nl. Wij zullen ons uiterste best doen om samen met jou tot een oplossing te komen.

Kom je er niet uit of staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via info@valkvoorthuis.nl of bel naar 071 - 561 04 59.